emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 27 september 2012 19:33

Hej :) Jag kom hem, från ridningen för ganska länge sen. Men jag har inte orkat blogga bara.. Fast jag har inte direkt gjort nått. :P Ja har inte ens duschat. Men jag pratar med Aylin på Skype nu och sen ska jag duscha ;)


Men jag red iaf på Romeo på ridningen. Igen. Haha, de va tredje gången på rad som jag red på han. :P

De gick ganska bra, vi gjort lite volter, skrittade och travade och sånt :)


Men nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag duscha!

Puss :*


Av Emma - 27 september 2012 15:31

Helupp :) Haha. Jag kom nyss hem från skolan, så nu sitter jag och fikar, och ska snart på ridningen :)

Eller ridningen börjar 16:40, men jag ska åka dit typ 16:10


Idag i skolan så fick vi hem ett elevens val papper! Jag har redan bestämt vad jag ska ha... ;)

1. Hund

2. Dans

3. Bad

Nu kanske ni tänker "Äääääh... Emma.. HAR DU KÖPT EN HUUUND?!?!?!? :DDD" Men de har jag inte :( Men jag brukar vara ute och gå med en hund som heter Hocke! Han är suuper gullig, och jätte lydig! <3 Har är nästan läskigt lydig..

Men jag ska fråga Stig (Hockes husse) Om jag får låna Hocke på elevens val :)


Men nu ska jag göra nått ;)

Puss :*

Av Emma - 26 september 2012 17:14

Hejsan ;) Nu sitter jag och spelar nord! Ni kan gärna bli vän med mig där, jag heter _emma99_ och accepterar alla vänförfrågningar ;)

Av Emma - 26 september 2012 15:04

Helluuuue! :D För ett tag sen kom jag hem från skoljoggen. De va ganska drygt, fast de gick bra ;)

De va hela mellanstadiet som sprang (De är 4:an, 5:an och 6:an, och de är a,b,c.) Och från början gick de ganska bra, men sen på slutet fick jag såklart ont i hälen... MEN JAG KUUUUTADE ÄNDÅ ALLT JAG KUNDE!

Jag tror vi sprang typ 5km.. Fast jag vet inte. :P Och vi är ju några hundra elever på mellanstadiet, kanske 200-300?

Och jag startade ganska långt bak. Men de tog bara 48min för mig att springa, och jag kom på 44:e plats! :D 


Så när jag kom hem va jag heeeelt iskall! Så då satte jag mig under sängen (asså inte på golvet, utan under täcket) och gjorde lite Oboy och hämtade datan ;) Sen hade pappa varit på Ica och handlat, så då hade han köpte wienerbröd (stavas?) som jag har ätit nyss :)

Puss :*

   


Av Emma - 26 september 2012 07:38

Av Emma - 25 september 2012 13:45

Halloj :D Jag kom nyss hem från skolan, vi fick sluta vid ett idag! För vi hade varit nere på Nipvallen (där åker man typ skridskor, spelar fotboll, och springer och sånt tråkigt) Så du fick vi sluta tidigare :)

Så nu sitter jag och äter macka, kollar på tv och fryyyyser. De är ju as kallt ute!

Och jag har skit ont i hälen, så hoppas de blir bättre tills imorrn, för då har vi skoljoggen. Drygt? JAAA!!


Av Emma - 25 september 2012 13:32

Av Emma - 25 september 2012 09:30

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards