emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 24 september 2012 19:39

Hejsan! :DDDD Hehe.. har ni märkt att jag börjar nästan alla inlägg med "hejsan"? :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort så mycke.. Målat naglarna, gjort lite läxor, och hänggggt framför datan.

Mina inlägg är ganska tråkiga nu oxå.. :/ Men de är för att jag inte vet vad jag ska blogga om, men ska försöka komma på nått att blogga om! Kommentera gärna om ni har några tips!♥

Fast annars kan jag ju kolla på lite gamla kommentarer/ frågor, och kolla om ni har tipsat nått som jag kanske kan blogga om :) Om jag orkar...

Jajahhhhh, kyssar från määäj :**

/e

Av Emma - 24 september 2012 15:31

Hejsan ^^ För ett tag sen kom jag hem från skolan, så jag åt några mackor och nu sitter jag vid datan. :P

De va gaaanska drygt på skolan idag.. För imorse va de as kallt ute, de va typ -1 grader ute.  Så jag tog min vinterjacka.. hehe ;) Och sen hade vi typ matte, Svenska, engelska, gympa och sånna tråkiga saker -.-'

Men jag tycker jag va as duktig idag (Hehe..) FÖR JAG GJORDE KLART HELA MATTEMÅLET PÅ EN LEKTION! JAG HAR ALDRIIIIG GJORT DE! MOUHAHAHAHHA XD


Men nu ska jag kolla på lite bloggar, puss å kraaam :**

/e

Av Emma - 23 september 2012 20:07

Av Emma - 23 september 2012 18:33

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR MED MIN "HÖST HEADER"! SOM JAG KOMMER HA TILLS..... JAG GÖR EN NY!

JAG ÄR JÄTTE NÖJD MED DEN :D VAD TYCKER NI? HISSA/ DISSA?! :)<33

 


Av Emma - 23 september 2012 13:54

Hejsan :) typ vid tolv så gick jag och Sandra till skogen och fotade, till min nya header :) För den som jag har nu är ju bara tillfällig. Men Sandra kommer bara redigera några bilder, sen ska jag göra min nya header!

Nu kanske ni tänker typ "Men Emma... Asså, har du redan glömt bort att du gjorde en ny header imrose?!" Hehe.. Nä de har jag inte. :P Men jag tycker de är as kul att göra en header, och jag tycker att den som jag har nu är ganska ful.

Men jag kommer visa några bilder som jag kanske kommer ha med i headern, men dom är oredigerade:

 

   

   

Haha, kan ju passa på att lägga upp dagens outfit. :P

"pippi kofta" ~ Rum m.fl

Tights ~ Lindex

Skor ~ Minns inte.. Kanske eurosko..?

Jacka ~ Lindex



Av Emma - 23 september 2012 10:00

På min omröstning så frågade jag när jag skulle göra en ny header, och då va de flest som röstade på att jag skulle göra en ny header nu! :D De är en tillfällig header, för jag har inga bilder typ... Eller jag skulle göra en höst header, så jag och Sandra ska gå ut och fota idag, så den som jag har nu är bara tillfällig, sen kommer den rätta headern :)

Hehe, hoppas ni fattar vad jag menar ;)

 

:)

Av Emma - 23 september 2012 09:35

Hejsan! Jag vaknade typ vid åtta imorse, så då gick ja upp och kollade på tv. Men de fanns inget att kolla på så då satte jag mig vid datan :) Igår va jag med Aylin hela dagen, så de va därför jag inte kunde blogga så mycke. Men vi gjorde typ inget, vi tänkte kolla på skräckfilm eftersom att de va sååå kallt och tråkigt ute (de va typ fyra grader, så därför hade vi vinterjackor på oss om ni har sett de inlägget :P) Men vi hade ingen film, och mamma kunde inte hyra åt oss så då kunde vi inte kolla på nån. Så då bakade vi kladdkaka, men vi hade den aldrig den i ugnen utan vi åt upp smeten! xD

Fast den va inte så god, för vi tog liiite mycke socker... Haha x)

Men nu ska jag äte frukost, pusssssssss :********

/e

Av Emma - 22 september 2012 20:52

Hejsan :) Nu sitter vi och kollar på körslaget, och äter chips och popcorn :) Och imon kommer de upp en liten överraskning... SÅ HÅLL KOLL PÅ BLOGGN IMON FÖR DÅ HAR NI FÅTT EN ÖVERRASKNING :)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards