emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 18 september 2012 14:26

Hejsan! För en stund sen kom jag hem från skolan, och nu sitter jaf o kollar på tv. Jag kollar på How I Met Your Mother :) Egentligen skulle jag och aylin följa med carro till dansen idag, men vi gjorde inte de. Men om ni undrar varför de va så länge sen jag la upp hiss & diss/ dagens insperationsbild eller nått sånt är för att jag är ju hos mina kusiner. Och då sitter jag inte vid datan så mycket. För jag är ju först på skolan, sen när jag kommer hem brukar vi typ bara kolla på tv. Sen kanske vi gör... Nått xD så de är därför. Men på fredag åker jag hem, och då kommer lite roligare inlägg ;) Nu ska jag fortsätta kolla på tv, och mysa med Willy :)
Puss :*

Av Emma - 17 september 2012 17:29

Kofta ~ Cubus
Jeans ~ H&m
Smink ~ Mascara, studio fresh
Puss :*

Av Emma - 17 september 2012 16:04

Hejsan :) Jag kom typ nyss hem från skolan, eller vi slutade halv tre, men jag skulle ju hem till Elin och Oskar men de va låst.. Så då gick jag till lekparken och väntade tills nån hade kommit hem. Och idag på skolan har vi typ inte gjort så dö mycke.. Vi hade gympa, matte och lite sånt. Och vi satt vid datan lite :) Men då satt vi ju inte direkt och spelade utan då skulle vi typ söka efter nått berg och sånt..
Puss :*

...

Av Emma - 16 september 2012 16:31

Hej! Nu är jag hos Elin och Oskar och vi kollar på tv :) Vi kom typ nyss hit, vi har bara typ burit hit alla väskor och sånt :P Men jag bloggar mer sen, puss :*

Av Emma - 16 september 2012 09:31

                                                  
             ♥ HEJSAN! ♥

Haha ;) Idag har jag inte direkt gjort så myckääää. Kollat lite på tv, och packat. Mamma och pappa ska ju bort, så då sover jag och Sandra över hos våra kusiner Elin och Oskar! Och jag ska ju fara o bada idag med Aylin och mamma (hon måste följa med, för de är 13års gräns typ..) Så jag har packat mina badkläder :)<3

När jag loggade in nyss hade jag fått en kommentar! Blir så sjuuuuukt glad då jag får kommentarer/ frågor :D<3

Såhär stog de:


Therese: Sjukt bra uppdatering du har! Så fort jag gå in på din blogg har du gjort minst ett inlägg! Du e awesome =D

Ps. De kliar i mitt öra :/


Svaaaaar: Taaaaaaack!!! :D Haha, va drygt att de kliar.. xD

Asså jag känner typ att jag måste utppdatera bloggen 24/7 för annars kommer jag ha typ en besökare varje dag.. Så förut tänkte jag typ "Jag kanske ska sluta blogga..." Bara för att jag känner att jag måste uppdatera, men jag lovar att jag kommer ha kvar bloggen Minst till Julafton! :D Så tack för alla gulliga kommentarer jag får, ni är bäst! ♥ 

Puss :*

Av Emma - 15 september 2012 19:09

Hejsan! Vi har nyss ätit middag. Och innan middagen så tog jag på mig lösnaglar! :D Seriöst, de känns som att des va tuuusen år sen jag hade de, och förut hade jag de ganska ofta. Men en sak som är ganska dåligt med dom, är att om man ska skicka ett sms på mobilen så blir de jävligt svårt att skriva, fuuuuck.

Men jag kommer nog inte ha på mig lösnaglarna imon, för då ska jag åka på badhuset med Aylin! :D<3

Nu ska jag gå  och kolla på tv, och äta lite  chips och sånt :)

Puss :*

Av Emma - 15 september 2012 15:33

Hej :) Minns ni min frågestund som jag hade? Iaf, jag skulle ju svarar när jag hade fått åtta frågor eller mer, och när jag loggade in nyss så hade jag fått ganska många frågor, så jag ska svara på dom nu ;)


Julia F:Hej! Har några frågor till din frågestund.
1. Vilken är den sämsta blogg du har läst? - Jag läser inte bloggar som jag tycker är tråkiga..
2. Kan du börja videoblogga? - Jag vill videoblogga, men jag får inte :/
3. Har du färgat håret eller är de din riktiga hårfärg? den är så fin - Åååh tack! De är min riktiga hråfärg, fast jag tycker den är jätte ful ;)
4. När ska du göra en ny header? - Vet inte. Men jag har ju en omröstning, där frågade jag ju när jag ska byta header, så den som får flest röster (tillexempel julafton) Så kommer jag byta header då :)
5. Vad heter Aylin i efternamn? - Hihi, jag tror inte Aylin vill att jag ska säga hennes efternamn...
6. Varför läggar du nästan aldrig ut bilder på henne? - Om jag bloggar då jag är med henne så brukar hon inte vilja vara med på en bild. :P
7. Bloggar du ofta från mobilen? - Ibland. Fast jag bloggar mest från datan, jag tycker de är så drygt att blogga från mobilen.
8. Har du mens?  - Näe..
9. Du fyller ju år snart, kan inte du lägga oupp ett inlägg där du skriver allt du önskar dig? - Jo, de kan jag väl ;)
10. Har du en egen cykel?  - Japp
11. Bor du i hus eller lägenhet? - Jag bor i ett vanligt hus. Fast jag vill bo i en lägenhet, och vanligt hus, vet inte varför :P


Jag har fått några till frågor, men jag svarar på dom lite senare, för nu ska jag åka ner till Ica, puss :*



Av Emma - 15 september 2012 13:27

Nu är de så att jag har världens Bästa katt, som ingen kan ta ifrån mig! Han är världens finaste, gosigaste, busigaste, tjockaste katt som finns, och jag älskar han presiiiic som han är! När han va liten va han jätte busig, han är fortfarande busig men kanske inte lika mycket. Men jag bryr mig inte, huvudsaken är att han finns! När han inte kunde svälja sitt saliv/spott, blev jag jätte rädd. Han dreglade hela tiden, och jag tyckte så synd om han :( Fast de va ganska länge sen, och jag vet inte direkt vad de va för fel på han. Willy är min fettoklump, och ingen kan ta han i från mig! <3

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards