emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 11 september 2012 17:05

Hej :) De har inte kommit några inlägg idag, men de är för att de är nått fel på datan, så de går inte att skriva :(
Men nu bloggar jag från mobilen, men de är så drygt, och de tar mycket längre tid... Så de kommer att komma inlägg idag, men kanske inte så många. Men idag efter skolan har jaf iaf varit med ida ;) Men nu måste jag göra läxan, puss :*

Av Emma - 10 september 2012 19:00

Hej! Idag har jag ju varit på skolan. Va de kul? NÄÄÄÄ!!!!! D: Vi skulle ta en spruta, och jag är inte direkt rädd för sprutor eller nått, och jag brukar inte tycka de gör så ont, men denhär sprutan gjorde skiiiiiit ont!!

Först när dom stoppade in den gjorde de inte så ont, men sen när dom sprutade in dedär typ vaccinet eller vad de va, så gjorde de så ont så ja höll fan på att dö! (>.<) Fast de gick ju ganska fort så.. :P Fast de va fucking dåligt, för att efter vi hade tagit sprutan så skulle vi gå till klassrummet och jobba lite, sen skulle vi ha gympa!

Men nu har jag nyss duschat, så nu ska jag gå och kolla på tv, puss puss :*****

   

Av Emma - 10 september 2012 15:46

Hejsan Svejsan, ville bah påminna er om min lilla frååågestund ;))

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM!!! JAG HETER SÅKLART SAMMA SOM PÅ BLOGGEN; EMIISAN

Japp, jag har Instagram och ni kan gääärna följa mig där    Som jag skrev ovanför, jag heter emiisan :)

Och jag vet att de står på min typ lilla "profil" Så står det såhär: Kik; emiisan. Men jag vill helst inte att ni ska adda mig på kik, sorry. Jag blir superglad om ni följer mig på Instagram, då blir jag superglad! Men jag vill helst inte att ni addar mig på Kik :/

   

Av Emma - 10 september 2012 10:00

         

                 


Av Emma - 9 september 2012 19:08

Hej :) Förlåt för att de bara har kommit ett inlägg idag, men jag har varit med Aylin, och jag kom hem nyss ;)

Vi har bakat kladdkaka, åkt sparkcykel, "spelat" fotboll, kollat på The Woman In Black och lite såna saker.

Vi åkte oxå ner på en pixxeria och åt, då åt  jag en kebab tallrik :)


Och ímon är  de skola, och då ska alla tjejer (iaf i min klass) Ta en spruta, de va typ nån livmoder canser, eller nått sånt som man kunde få... Nu ska jag typ göra nått tidsinställt inlägg till imon.

Pussar :*

   

Av Emma - 9 september 2012 10:15

Hejsan! :) Förlåt för att de bara kom två ganska tråkiga inlägg igår, men jag hade verkligen inget att skriva om! :/

Men jag gjorde inte ddirekt nått igår heller. Jag va bara hemma och kollade på tv, spelade lite Wii, och sen på kvällen så hyrde vi film. Vi hyrde The Woman In Black, Kvarteret Skatan Åker Till Laholm, och nån till min jag minns inte vad den heter ;)  Jag, Sandra och Moa kollade på The Woman In Black igår, men jag kunde inte se hela, för de va sååååå läskig!! Hehe.. :P Sen nu imorse så har jag kollat på Kvarteret Skatan Åker Till Laholm. Den va ganska bra :)

De kommer en recension om den lite senare idag.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag kanske ska vara med en kompis. Men jag är så jävla sugen på att åka till badhuset och bada idag, så jag kanske ska dit med pappa. Men de är ganska såligt där ändå, för barn under 13år får inte gå dit utan vuxen, annars hade ju jag och en kompis kunnat åka dit :/

Puss :*

   

Av Emma - 8 september 2012 09:01

Hejsan ;) Jag vaknade typ halv åtta idag, så då gick jag upp och kollade på tv. Sen har jag inte gjort nått mer. :P


Jag vet inte vad jag ska göra idag, jag är nog bara hemma. Jag kanske kunde vara med Aylin idag? :)

Jag tror iaf att jag kommer fara ner på stan och hyra nån film som jag ska kolla på ikväll   

Puss :***

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards