emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 4 september 2012 20:00

 



Jag vill ha grymt många frågor nu! Du kan ställa 70 frågor om du vill, då blir jag damp lycklig, och du får en kakaaaa!! Vilken fråga som helst, jag svarar på ALLA! Awesome va?! :D<3

 

Av Emma - 4 september 2012 19:15

Hej! Jag kom inte på en rubrik, så jag tog bara nått ;)

Ja har nyss ätit middag (Ja vet, vi åt as sent idag, men vi brukar inte äta så sent.. :P) Så nu ska jag spela lite siiiims!

Asså, jag har ingen insperation på vad jag ska blogga om! Så de skulle va gryyymt kul om jag fick några tips!
Men idag klockan åtta så kommer de upp en sak på bloggen.. Jag tänker inte säga vad de är, utan de får ni se då   

Nu ska jag spela Siiiiiiiiiiiiiims!! :D Vad ska ni göra ikväll?! :D

 

Av Emma - 4 september 2012 10:15

Hej! Nu ska jag kolla på guds tre flickor ;) Jag har sett den ganska många gånger, men den är bra. :P

Av Emma - 4 september 2012 09:25

Hej :) Nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv. Eller okej, jag kollar inte på tv nu. För de finns inget att kolla på, så jag hämtade datan. :P Jag kanske ska spela Sims... OKEJ, JAG VET SERIÖST INTE VAD AJG SKA SKRIVA OM MER DE ÄR DÄRFÖR MINA INLÄGG ÄR SÅ TRÅKIGA.

Pusssssss :**

 

Av Emma - 4 september 2012 07:38

Ja vet inte varför jag vaknar så tidigt, jag gick och la mig vid 11 igår, sen vaknar jag nu.. Aja, jag ska va hemma idag oxå..

Av Emma - 3 september 2012 20:06

Hej! Nu sitter jag och kollar på Robinson. Vilket jag hejar ni på? Vem tycker ni ska vinna Robinson? Jag hejar iaf på Leif! Vet inte varför.. Han är awesome.

Av Emma - 3 september 2012 12:43

Hejsan :) En sak som är bra med att vara sjuk, är att man kan bara krypa ner i sängen eller soffan med täcket, och kolla på film! De brukar iaf jag göra då jag är sjuk. Så just nu ligger jag med Willy och datan i min säng, och ska kolla på nån film :) Jag vet inte riktigt vilken film, vi får se..  :P

Vad ska ni göra/ har gjort idag? :)<3

   

 

 

Okej, jag ser ju bara gaaaanska ful ut i ansiktet på sista bilden... xD

Pussar!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards