emiisan

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Emma - 20 oktober 2012 15:20

Hej :D Idag har jag varit med aylin, men hon skulle åka och köpa en vinterjacka med sin mamma så då gick jag hem. När jag kom hem så kollade jag på tv och gjorde lite läxor :/  för jag har ju varit sjuk så så fick jag ta hem läxa, dryyygt.se Men nu så sitter jag vid datan och kollar på lite bloggar :) JAG HAR INGET ATT SKRIVA OM, SÅ NI FÅR LITE BILDER, PUSS HEJDÅÅÅÅÅ. 

         

 


Av Emma - 20 oktober 2012 09:49

Hejsan :) Jag har gjort en ny omröstning på bloggen, den är under där det står "Gilla Bloggen" Så ni får gärna rösta där :) Jag frågade "Tycker ni att jag ska fortsätta blogga efter jul?"  För jag vet inte om jag ska fortsätta blogga, men om de är många som tycker att jag ska fortsätta så kommer jag fortsätta blogga. Men om inget tycker att jag ska fortsätta blogga så gör jag inte det.

Men nu ska jag gå och byta om!

Hejdååååååå! :)<3


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards