emiisan

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emma - 24 oktober 2012 18:19

 

hej

Av Emma - 24 oktober 2012 15:55

Jag kom hem från skolan typ halv 4 så nu sitter jag och fikar. Jag kollar på Guds Tre Flickor med sandra :)

Idag ska jag bara vara hemma och chilla. Vi skulle inte till moa idag, för sandra är förkyld. Men vi skulle dit en anna dag ;) JAG HAR INGET ANNAT ATT SKRIVA OM. Seriöst. Ni får suuuupergärna kommentera vad jag kan blogga om! De betyder guuuld! ♥ Ni får gärna kommentera flera olika saker i en kommentar! För mina inlägg är ju så tråkiga, och jag har sett att statistiken är mycket lägre nu. Jag har inte lika många som läser bloggen..

Så ni får jättegärna kommentera nått! :D

Av Emma - 24 oktober 2012 07:35

Hej :D Jag ska snart gå på skolan *tråååkigt* Och idag har vi elevens val, då har jag hund. Jag har det med aylin för hon har ju en hund, men hon ska inte på skolan idag. så då får jag väl gå med nån annan som har hund :P

Idag ska vi ju gå och äta langos hos moa, fast jag kanske sa det igår? :)
Och på Torsdag ska jag rida, och på fredag ska jag på stallet med sandra, för det är halloween övernattning på stallet. Sen ska dom gå en spökrunda, och då ska jag vara spöke och skrämma dom så går på spökrundan :D


Men nu ska jag typ borsta tänderna och lite sånt :)

Puss och kraaam! Bloggar mer efter skolan :)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards