emiisan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 14 oktober 2012 10:33

 


- Jag är rädd för hästar, men jag rider för jag tycker det är så kul


- När jag va liten och skulle fylla år så hade jag hittat mammas "gömställe" där hon hade gömt mina paket. Så då brukade jag gå och kolla vad jag skulle få i paket


- Jag ska cykla till marknaden idag bara för att köpa en klubba. Och jag vet inte ens vägen dit..


- Jag åt tårta till frukost imorse


- Jag fyller år om 16 dagar, och de jag önskar mig mest är Just Dance 4

Av Emma - 13 oktober 2012 16:30

HEJSAN BLOGGEN NU ÄR JAG MED AYLIN HEJDÅ. Nä ja bahhhh skojja ;)

Men nu är jag hemma hos aylin och vi har varit på höstmarknaden! :) då åkte vi karuseller och åt massa munkar och godis! :) Sen när vi åkte hem så köpte vi dricka. Jag köpte en Hello Kitty och Simpsons dricka, och aylin köpte Hello Kitty. så nu sitter vi vid datan och skypar och spelar nord, men jag tänkte blogggggga lite :)


Jag skulle sova över här men jag fick inte men vi kommer iallafall ha myskväll <3

Puss & Kram Skumbanaaaaan <3

   

Av Emma - 13 oktober 2012 07:46

Godmorgon bloggN :D Jag tänkte tipsa om några bra spel som jag har på mobilen! Men jag är så beroende av instagram, så ni får en bild på de oxå ;)
Bild ett: Temple Run
Bild två: Diversion
Bild tre: Happy Poo Jump. Ice Cream Jump och Mega jump
Bild fyra: Instagram

Av Emma - 12 oktober 2012 16:26

Hejj :) Idag klockan 19:00 - 21:30 så ska jag på party hos Johanna och Paulina :D det är typ hollywood tema, och på inbjudningskortet så skrev dom vem man skulle klä ut sig till, och jag skulle vara Taylor Swift! Haha yeeey, så då ska jag ha en vit klänning och typ göra korkskruvar eller vad fan de heter, nästa som vanliga lockar. Så efter skolan idag så gick jag och Aylin ner på stan och köpte paket. Till Johanna köpte jag örhängen och ett nagellack (de va typ åtta örhängen tillsammans) Och till Paulina köpte jag ett nagellack och en jätte stor penna! De är lite svårt och förklara men jag tror ni fattar :) Tror att de kommer bli jättekul iallafall :)

Ni får lite bilder på tayyyyylor:

Hahahaha ja vet att den sista bilden blev mycket större än dom andra, men kbry! :D

Av Emma - 12 oktober 2012 16:16

Hej :) Ni kanske har sett att jag inte har bloggat så ofta dom senaste dagarna och mina inlägg är korta och tråkiga? Men de är för att jag hinner verkligen inte blogga lika ofta nu, och jag har inget att blogga om. så då känns de så trpkigt att skriva ett inlägg där de bara står typ "Hej! Nu sitter jag här och har tråkigt och kollar på tv.. Hejdå ;)" För de är väl liksom ingen som bryr sig om de? Men jag har skrivit förut att jag lovar att jag bloggar fram till jul, men efter jul eller typ vid 2013 kanske jag kommer ta bort bloggen. Eftersom att jag inte hinner blogga, och de känns som att ingen bryr sig om mina tråkiga och korta inlägg och bilder med världens sämsta kvalite (stavas?) Men ni får kommentera om ni tycker att jag ska fortsätta blogga efter jul, eller om ni tycker jag ska ta bort bloggen :) För de är ju ingen idé att ha en blogg, om de inte är nån som läser den.

Puss & kraaam <3

Av Emma - 11 oktober 2012 20:04

Hej:) nu sitter jag och kollar på 112 på liv och död. Förlåt för att jag är så dålig på att blogga, mrn jag hinner inte. Först är jag på skolan, sen så brukar jag vara med kompisar annars har jag ridning eller dans så jag hinner inte.. Jag kommer skriva lite om de imon, men nu ska jag kolla på tv, puss :*

Av Emma - 10 oktober 2012 18:14

Häjsan :D nu är jag hos elin och Oskar för mamma och pappa är borta så då ska vi sova här, men vi ska åka hem imorrn ;) vi har nyss ätit middag ovg nu sitter vi vid datan. Och förlåt för att jag har varit as dålig på att blogga idag och igår men jag ska försöka bli bättre:) men igår va jag med några kompisar efter skolan, sen hade jag dans. Och efter de så följde jag med mamma och pappa till pappa på hans jobb för vi skulle byta däck på bilen.
Puss :*

Av Emma - 9 oktober 2012 16:24

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards