emiisan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 8 oktober 2012 19:55

           

Av Emma - 8 oktober 2012 18:52

HEJSAN!

Idag efter skolan så kom Aylin Carro och Paulina till mig och då körde vi anden i glaset. FYFAN VA LÄSKIGT DE VA OCH JAG TÄNKER ALDRIG GÖRA OM DE!  För vi frågade typ såhär:


Vi: Kommer det att komma andar hem till mig nu?


anden: Ja (glaset åkte på ja, för vi hade typ ett papper som glaset flyttades på)

Typ sånna saker frågade vi, och de va sååå läskigt!

Och imorrn typ klockan kvart i fem så ska jag gå på daaaaans! :)

Pusssss :*

Av Emma - 7 oktober 2012 19:45

Hej:) nu sitter jag på mitt rum och har tråkigt. Jag har varit med aylin idag! Vi kollade på Williams lista för ett tag sen oxå, han är så awesooome! :D Men vi ska snart kolla på solsidan, de är ju en ny säsong!

Av Emma - 7 oktober 2012 14:24

Hejsan svejsan :) Nu är jag hos aylin och vi sitter vid datan. Vi har varit på sibylla och ätit, sen gick vi in på konsum och Lidl och jag köpte hårsnoddar meb jag lägger upp bild på dom sen när jag kommer hem ;)
Men jag lägger upp lite bilder från igår!

Av Emma - 6 oktober 2012 16:53

Hejsan :) Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har varit med Aylin! Eller okej, jag är med aylin nu oxå ;) Men jag, aylin och pappa har varit på badhuset och badat. Då när vi va där så va oxå Paulina och Johanna där, de är två tjejer i våran klass :) Sen när vi hade badat klart så köpte vi godis och ansiktsmask! Så när vi kom hem så spelade vi Sims och nu har vi på oss våran ansiktsmask! Vi ska snart tvätta bort den för vi har haft den i typ 10 minuter.


Jag har tagit bilder på mitt godis och ansiktsmasken och de men jag orkar inte laddu upp dom nu, så dom kommer lite senare :) kyssis från miiiig :*


Av Emma - 6 oktober 2012 07:14

Hej :) nu ligger jag i sängen och myser, jag kan inte sova mer men de är för tidigt att kliva upp! De är jätte tråkigt väder ute för de regnar och blåser :/ haha, jag försöker somna om igen men Willy jamar så de går inte så bra ändå... Men idag är de lördag så då ska jag köpa godis och vara med aylin :D

Puss :*

Av Emma - 5 oktober 2012 21:13

Hej! nu har jag kommit hem från aylin så nu sitter jag och svettas vid datan.. jag har min one piece på mig och mamma måste ju tända varje ljus i hela huset så de är kokhett här inne! Fast de är nog bara jag som tycker de.. :P


Hos aylin så har vi typ suttit vid datan, ätit chips och druckit julmust (jag vet, de är bara oktober, men dom har ju redan börjat sälja julmust så man måste ju passa på) och kollat på X factor! Hahah, aylins mamma skulle gå till några som bor på deras gata som heter bitte ( eller vi kallar henne för de men ja vet inte vad hon heter på riktigt x) ) så då va vi hemma själv med hennes hund. Då hörde vi typ nån som gick i trappan och då började aylin skrämma mig om nån Daniel som brukade komma och gå typ fram och tillbaka utanför doms hus. Då blev jag as rädd, och de va ju så mörkt ute!

Då sa aylin "men emma han kommer nog inte hit nu för han sitter i fängelset" ja bah "VA?!?!? VARFÖR SITTER HAN DÄR?!?! TÄNK OM HAN HAR SMITIT DÄRIFRÅN OCH KOMMER HIT OCH MÖRDAR OSS!!!!!" hehe... fast de gjorde han ju inte :)

Men nu ska jag kolla på tv. Puss :*  

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards