emiisan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 1 oktober 2012 07:39

Hej :) Jag ska snart gå till skolan men jag blev klar så fort så jag tänkte blogga lite ;)
Idag på skolan så ska vi ha tre kamp.. VARFÖÖÖÖÖR?!?!??! DE ÄR JU AS TRÅÅÅÅKIGT!!!!!


Vi ska typ kasta kula, springa 60meter och nån till sak. Om man får välja vad man ska göra så ska jag springa. Eller iaf inte kasta kula, för de suuuger jag på! Den kanske kommer.. 2 meter..

Och idag är de 1 Oktober, så nu är de bara 29 dagar kvar till min födelsedag! :D


Men jag vet att inläggen igår va jätte tråkigt, men de va lixom *Tråkigt- inlägg- men- bloggar- för- annars- får- jag-skuldkänslor- inlägg* Heheh. Men jag ska försöka blogga om nått roligare nu ;)


Nu ska jag gå till skolan :/

Puss :*


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards