emiisan

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emma - 3 december 2012 15:58

fick en anonym kommentar som skrev typ "inte för å va taskig, men du verkar inte ta hand om din katt så bra. och han har ju ett ganska fult namn.. går ju inte ens att uttala. har du nån gång varit på promenad med han? eller varit med på en tävling?"


ja säger bah såhär: willy är min katt. jag kan ta hand om han själv! ni behöver inte lägga er i, och "inte för att vara taskig" men ja tycker du va ganska taskig nu.. willys namn är ju as enkelt att uttala oxå. willy har inte direkt varit med på nån tävling, men de gör inget. Han är alltid nummer ett för mig! Jag älskar dig gubben, du är bäst♥

     


Av Emma - 3 december 2012 15:39

heeej :D jag kom hem från skolan typ kvart i tre, så nu sitter ja här och dampar vid datan.

jag tror ja fryser ihjäl, de är -14 ute oxå... kulkul. Nä men seriöst, jag fryser ihjäl. och när mamma kommer hem ska hon köra ner mig till sibylla, vi ska inte äta nått gott så då äter ja där :') jag fick en liten kupong (HAHAH HETER DE SÅ?) så då ät ja däääär. och imorrn ska ja på skolan, sen daaans! kuligt :'''3

Men nu ska jag spela nord och vänta på att mamma kommer hem. Pusss!♥

 

jag vet, jag är cool. supercool faktiskt.

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards