emiisan

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 9 december 2012 15:04

Hej! :) nu sitter jag i bilen, för min familj och moa ska åka och shoppa :) jag vet inte om jag kommer köpa nått, men kanske en slalomhjälm? :))
Puss <3

Av Emma - 9 december 2012 09:50

hejsan :D

idag ska jag och aylin åka till slalombacken och åka slalom :)<3

jag vet att jag bloggade jätte lite igår, men först va vi ju på stan, men då köpte jag inget. och sen skulle jag hem och duscha och äta och sånt, sen kom moa, elsa och stina hit och dom åkte hem typ 21:00


nu ska jag äta frukost, och klä på mig sen ska jag vara med aylin! :)<3

 

Av Emma - 8 december 2012 09:56

Hejsan :) jag vaknade typ vid nio imorse, sen kollade jag på julkalendern och åt frukost. Jag har skottat ute oxå :D

duktiiih e jag. snart ska vi fara till stan, vi ska köpa en ny slalomhjälm till mig, och vinter ridskor :)


Och ikväll ska moa, elsa, och stina komma till oss och äta middag har och sånt :) kulkul.

Awesome låt♥


Av Emma - 7 december 2012 19:45

heeeeeeej :D

Tänkte ha en frågestund igen, kulkul. Så KOM IGEN, BOMBA PÅ MED FRÅGOR, DÅ BLIR JAG GLAD! :D<333

 

Av Emma - 7 december 2012 18:34

jag vet inte vad mina jultidningar kostade.. men tillsammans blev det iallafall 133kr ;)

Av Emma - 7 december 2012 14:21

Hejsan :D äntligen fredag!♥ efter skolan gick ja hem och skulle åka spark med willy (han gillar att åka spark :P) men de gick inte så bra, för han ville inte sitta på sparken...

nu läser jag lite bloggar och lyssnar på musik. Vi ska äta tacos till middag, supergott!♥

jag ska fota vad jag har köpt i jultidningarna, för jag hade köpa av Paulina och carro i min klass och dom kom och lämnade dom typ i förrgår, så ja kommer visa vad jag köpte av dom ;)

xoxo♥

Av Emma - 6 december 2012 18:33

Hej! idag har jag varit på skolan, sen lämnade jag läxa till ida och aylin, för dom va inte på skolan idag. Sen gick jag på ridningen och jag red på Congac. (tror han stavas så?) de gick ganska bra och jag har inte ridit på han förut, men sen fick jag ganska ont i min axel på slutet.. :/

jag har nyss duschat, och nu väntar jag på att julkalendern ska börja, även fast jag såg den imorse ;)

Puss :*

 

HAHAHAHA, willy gäspade då sandra tog kort! x) ♥

Av Emma - 5 december 2012 15:48

har ni tänkt på den där lilla låten innan bolibompa, att dom sjunger samma ord hela tiden? :o (nej, jag kollar inte på bolibompa.) men dom sjunger typ "bolibompa, bolibompbompa, bolibompa," osv..

haha, kunde dom inte komma på nått bättre? x)

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards