emiisan

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Emma - 13 januari 2013 15:34

Hejsan! :) Idag har jag varit med aylin, men hon gick hem.

Nu pratar jag me carro på skype, och ska kanske kolla på en film som vi hyrde igår ^^


imon börjar skooolan :'( Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Och min mobil har gått sänder, men jag fick låna en mobil av pappa men det är en knappmobil och den är typ 1000 år gammal.. Så jag kan ju inte blogga på den då. :P


Haha jag undrar en sak.. När ni lyssnar på musik, brukar ni börjar gråta då?

Eller är det bara jag som gör så? :o heheh, men ni kan väl kommentera? ;)


Puss♥

 


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards