emiisan

Inlägg publicerade under kategorin Bilder ♥

Av Emma - 1 november 2012 18:20

Hejsan :D Jag vet att jag inte har bloggat idag, men jag mamma och sandra har varit och shoppat idag!

Jag köpte inget idag, men jag kommer ju visa det jag köpte med aylin igår!

Imon ska jag, sandra, mamma och sandras kompis åka till isac och rida. Fast jag tror mamma kommer vara hos mormor och morfar medans vi rider. Och idag har jag varit på ridningen, då hade vi teori. Då hade vi genomgång av typ hästens delar, sadeln, vad man ska tänka på då man sadlar, vad man ska tänka på när man tränsar och sånt.

 

Av Emma - 28 oktober 2012 13:52

Heeeeeeeeeej. Idag så bakade jag och mamma, vi gjorde kärleksmums (tror dom heter så?) också gjorde vi en sånhär botten till våran tåååårta! :) Också gick jag Sandra och Elin ut och fotade lite i skogen! Men de va iskallt så vi tog inte så många bilder. :P Men jag kan inte lägga upp dom nu, för vi har inte överfört bilderna från kameran till datan.

MEN JAG BJUDER PÅ EN BILD ÄNDÅ

 

Av Emma - 28 oktober 2012 09:15

Hejsan :D Jag vaknade as tidigt idag, typ vid sjuuu...

idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska baka med mamma för jag fyller år på tisdag (!!!!!) Så vi kanske ska baka tårta idag :D Jag ska iaf ha gräddtårta med chokladbitar på! :)

GAAAAH, JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!!

Okej, jag vet inte vad jag ska skriva om.... *tråkigtinlägg.se*

-------------------------------------------------------------------------------------

Fast igår när vi va hos isac då sandra skulle rida va det sååå kallt. Fast jag frös typ bara om tårna. :P Men då filmade jag när sandra red, och jag skulle typ vara hennes ridlärare, så jag sa typ "Nu kan du göra en volt tillbaka" "Nu kan du böra trava" och sånt. :P

NU SKA JAG GÅ OCH SMIIIIIINKA MIG LITEGRANNA BAAAH, HEJDÅ.♥♥♥

   

Av Emma - 20 oktober 2012 15:20

Hej :D Idag har jag varit med aylin, men hon skulle åka och köpa en vinterjacka med sin mamma så då gick jag hem. När jag kom hem så kollade jag på tv och gjorde lite läxor :/  för jag har ju varit sjuk så så fick jag ta hem läxa, dryyygt.se Men nu så sitter jag vid datan och kollar på lite bloggar :) JAG HAR INGET ATT SKRIVA OM, SÅ NI FÅR LITE BILDER, PUSS HEJDÅÅÅÅÅ. 

         

 


Av Emma - 17 oktober 2012 14:18

hejj :) nu sitter jag och kollar på tv och har tråkigt. Mamma kom hit typ vid tolv idag så då åt vi lunch sen åkte hon till jobbet igen.. Men jag har inte gjort nått mer typ. Jag har bara kollat på tv, suttit vid datan lite, och pratat med aylin på skype :)

Och nyss ritade jag, fast de blev så fult så jag vill inte visa dom. :P


Buuuuhe, jag har inget att göra. Seriöst! Fast de brukar inte finnas nått att göra om man är sjuk, för man orkar ju inte direkt typ cykla då.. Fast jag brukar inte cykla, men ni fattar!   

Nu ska jag kolla på lite bloggggar!

Känner mig jättesugen på det här nu! Puss <3

     

Av Emma - 8 oktober 2012 19:55

           

Av Emma - 5 oktober 2012 21:13

Hej! nu har jag kommit hem från aylin så nu sitter jag och svettas vid datan.. jag har min one piece på mig och mamma måste ju tända varje ljus i hela huset så de är kokhett här inne! Fast de är nog bara jag som tycker de.. :P


Hos aylin så har vi typ suttit vid datan, ätit chips och druckit julmust (jag vet, de är bara oktober, men dom har ju redan börjat sälja julmust så man måste ju passa på) och kollat på X factor! Hahah, aylins mamma skulle gå till några som bor på deras gata som heter bitte ( eller vi kallar henne för de men ja vet inte vad hon heter på riktigt x) ) så då va vi hemma själv med hennes hund. Då hörde vi typ nån som gick i trappan och då började aylin skrämma mig om nån Daniel som brukade komma och gå typ fram och tillbaka utanför doms hus. Då blev jag as rädd, och de va ju så mörkt ute!

Då sa aylin "men emma han kommer nog inte hit nu för han sitter i fängelset" ja bah "VA?!?!? VARFÖR SITTER HAN DÄR?!?! TÄNK OM HAN HAR SMITIT DÄRIFRÅN OCH KOMMER HIT OCH MÖRDAR OSS!!!!!" hehe... fast de gjorde han ju inte :)

Men nu ska jag kolla på tv. Puss :*  

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards