emiisan

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 31 mars 2012 09:14

Hejj! ;DD Idag så fyller min älskade, mysiga, gulliga katt Willy 4 år!!  


Grattis På Födelsedagen Willy!!

 

Han kommer få ett paket av mig sen, när Aylin kommer hit! :)


Willy va sååå gullig när han va liten, du har blivit så stor gubben!!  


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag ska jag va med min BFF  Aylin :) Då ska hon komma hit, sen ska vi göra nått! :D 

Och jag längtar så mycket till nästa vecka då mina kusiner Hanna och Therese kommer hit, ja har inte träffat dom på jätte länge!! :)

 

         

Av Emma - 30 mars 2012 16:58

Heeej!! :D Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag... :)


Men idag har jag varit med  min BFF Aylin!!   De va ganska kul!! :)


 Vi åkte ner på stan en snabbis för att jag skulle köpa 3st Whiteboard pennor, som jag ska ha till min tavla, och då köpte jag oxå ett  påskägg!! :D För de är ju snart påsk!


Sen när vi kom hem så lekte vi skola, och då skulle jag gå och göra nått (minns inte vad) Och då så ramlade jag på en stor låda som jag har inne på mitt rum! Men de va ju inte så konstigt att jag ramlade på den, Klumpiga Mig!! ;D

 

Av Emma - 27 mars 2012 13:37

Hejj!! ;D Nu har jag kommit hem från skolan och jag har haft UTVECKLINGSAMTAL!!! Jag hatar att ha de!!  


Nu ska jag typ äta en macka eller nått sen ska jag vara med min bff (best friend forever) Aylin!! ;) <3


Har jag lagt upp den låten förut? Aja... Hejdå!! :)

Av Emma - 24 mars 2012 18:21

Hej bloggen!! :) Nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på facebook.


Nu är det äntligen HELG!!    Så till middag så åt vi tacos! :P


Och imorse så skulle jag ju SÅKLART vakna jätte tidigt bara för att de är helg! -.- Så därför vaknade jag klockan 7...

 

Men idag har jag inte gjort så mycke, jag har typ bara suttit vid datan och spelat nord, lyssnat på musik, och cyklat :D


Men när jag va med carro i Onsdags så spelade vi oxå nord... Då gjorde vi en gubbe som heter Fjortiss och en som heter ************ (vill inte säga vad den heter för de är så pinsamt namn) xD


Men nu ska jag logga in på msn och kolla lite bloggar :P


Pözz!! <3 /Emma :))




Av Emma - 24 mars 2012 08:20

Hej! :D Nu ska jag ha en till frågestund på bloggen! Och ni får fråga vad ni vill!! INGEN FRÅGA ÄR FÖR DUM!!! :o

 

Av Emma - 23 mars 2012 20:21

Hej! :) Nu sitter jag och kollar på The voice Sverige, och idag är de ju final! :)Ja tycker inte de programmet är så jätte bra, men ändå ;)Idag så fick jag ett nattygsbord av mamma, jag har inget för vi håller på att göra ett nytt rum till mig

Av Emma - 22 mars 2012 15:20

Hej!! :D Nu har jag nyss kommit hem från skolan, vi fick sluta lite tidigare idag :) Vi slutade 14:45 ist för 15:00 ;D

Jag ska snart fara till stallet och rida! :D Jag hoppas att jag får rida Puppe eller Lina eller Romeo.


Om 9 dagar fyller min älskade lilla katt Willy 4 år!! <3 Hoppas du får en bra fördelsedag lill kajdaa!! <3

Av Emma - 22 mars 2012 07:42

Hejsan! :D Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag hinner inte! För att skolan har ju börjat och efter skolan så brukar jag typ alltid vara med kompisar eller rida!


Men nu ska jag snart gå till skolan... -.- Vill inte gå dit, men jag måste ju!

 

Och på Onsdag nästa vecka så har vi friluftsdag!! Då ska jag åka till backen!! <3

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards