emiisan

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 30 september 2012 18:02

Nu sitter jag och äter Ben & Jerry glass, och kollar på film på datan :)

Jag har varit med Aylin hela dagen så därför har jag inte kunnat uppdatera så mycket. Men imorse typ vid 11 så gick vi ner på Konsum och köpte glass ;) Sen har vi varit hos aylin och grejjat lite, sen gick vi hem till mig och spelade Wii.

Vi spelade Mario, och de va döööö svårt! Jag satt typ i en kvart och försökte hoppa upp på typ en kulle. Haha :P


Men nu ska jag fortsätta kolla på lite film.

Puss :*

Av Emma - 30 september 2012 12:29

Av Emma - 29 september 2012 19:04

         

Kofta - Cubus

T-shirt - Kappahl

Kjol - H&m

Strumpbyxor - Lindex

Örhängen - Har fått dom av Oskar

Av Emma - 29 september 2012 18:34

Hejsan :) Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag. Men först så va jag på stan, sen efter de så åkte jag till Aylin. Men nu bloggar jag      Jag kommer lägga upp bilder på vad jag shoppade imorrn. Och jag sa ju att jag skulle lägga upp dagens outfit, men de kommer snaaart! Ja lovar ;)


Och ni som följer mig på instagram och såg då jag la upp en bild på ja skrev typ "ÄNTLIIIIGEN!!! :DD<33" Och la upp en bild på en Iphone 4? Hehe.. Men jag har inte fått nån ;/ Jag tog Aylins Iphone kartong (okej inte direkt en kartong men den som man får sin iphone i då man köper den)

Men nu ska jag ta een dagens outfit bild!
Pusssss :*


Av Emma - 29 september 2012 07:52

Helluuue! Jag vaknade typ vid halv sju imorse... JA FATTAR INTE VARFÖR JAG ALLTID VAKNAR SÅ TIDIGT NU NÄR JAG HAR SOVMORGON!!!?!??!?!????


Men idag ska jag och mamma gå på stan, för jag måste köpa nya skor. Mina höst skor som jag har nu, är de ett stort hål bak i hälen, så då om de typ regnar blir jag ju as blöt. Och jag måste gå på biblioteket och låna en bok, för jag har ingen. :P

Men nu ska jag gå och klä på mig och sånt, dagens outfit kommer lite senare! ;)

Puss :*

 


Av Emma - 28 september 2012 20:20

Hejsan ;) Ny sitter ja o kollar på fångarna på fortet, äter popcorn och dricker cola cola :)
Förlåt att jag inte bloggat så mycket, men jag har ju varit med aylin!

Av Emma - 28 september 2012 14:18

WOOOOOP WOOOOOOP!!!!

ÄNTLIGEN ÄR DE FREEEEDAG!!!! :DD<333

Hahah, jag kom hem från skolan för ett tag sen, och då gick jag och satte mig vid datan. Jag bar bara kollat runt lite på Youtube, och lite bloggar ;) Aylin kommer snart hit, fast hon skulle åka med sin pappa och äta på nått ställe först, sen kanske hon skulle på biblioteket. Men hon kommer iaf hit lite senare!

Men nu ska jag göra en videoblogg... Hehe ;)
/e

Av Emma - 28 september 2012 07:35

Hej! Jag ska snart gå till skolan :/ Bara liiite drygt. Fast vi går bara till 13:20 idag, och vi har inte gympa eller nått sånt tråkigt :) Hahah, jag och Aylin ska ha likadana kläder idag! För båda ska ha svarta tights, och våran "pippi kofta"


Men jag har typ inge mer att skriva om ;)

Bloggar sen efter skolan, puss :*


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards