emiisan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 31 oktober 2012 18:59

Heeeeeej! Idag är det halloween :D tjohoooo! Och jag vet att det  inte kom upp nån bild vi inlägget under mig, där det står "fika på stan med aylin" men skit i det. :P

Men idag ´har jag varit på  stan med aylin. Jag köpte tre saker som jag kommer lägga upp bilder på, fast dom kanske kommer upp imon. Men nu så har vi sminkat oss och sånt, så jag och aylin är katter :)) Fast vi ska inte gå ut och säga bus eller godis.

Vad brukar ni göra på halloween? :D

puss <3

Av Emma - 30 oktober 2012 18:43

         

 

   

 

 

         

Bild 1: 500 kronor

Bild 2: Vit halsduk

Bild 3: Vit mössa med en liten boll

Bild 4: Deodorant som luktar äpple

bild 5: T-shirt som är vit på framsidan, och grå på baksidan med en uggla på

bild 6: två stycken Hello Kitty shower gel (den mörkrosa luktar bubbel gum, och den ljus rosa luktar strawberry)

Bild 7: Justin Biebers skiva - Believe

Bild 8: Örhängen

Bild 9: Lypsyl som luktar jordgubbar

Bild 10: Tre stycken kexchoklad

Bild 11: stor chokladkaka - daim

Bild 12: Presentkort på Lindex 200 kronor

Bild 13: Roll on från garnier

Bild 14: Svarta uggs

Bild 15: Just dance 4

Av Emma - 30 oktober 2012 09:08

Hejsan :D Förlåt för att jag inte bloggade nått igår, får skuldkänslooor ;( Men vi va i Umeå hela dagen, Och först tog det jätte låååång tid att åka dit, sen va vid där till typ klockan 5 sen tog de jätte låååång tid att åka hem. Och när vi skulle åka hem snöade det ganska mycket, så då kunde inte mamma köra lika snabbt. :P
Men jag ska försöka blogga ganska mycket idag, även fast jag fyller år :D Fast ikväll kommer jag iaf visa vad jag fick för pakeeeet :)

Av Emma - 30 oktober 2012 06:24

Av Emma - 28 oktober 2012 13:52

Heeeeeeeeeej. Idag så bakade jag och mamma, vi gjorde kärleksmums (tror dom heter så?) också gjorde vi en sånhär botten till våran tåååårta! :) Också gick jag Sandra och Elin ut och fotade lite i skogen! Men de va iskallt så vi tog inte så många bilder. :P Men jag kan inte lägga upp dom nu, för vi har inte överfört bilderna från kameran till datan.

MEN JAG BJUDER PÅ EN BILD ÄNDÅ

 

Av Emma - 28 oktober 2012 09:15

Hejsan :D Jag vaknade as tidigt idag, typ vid sjuuu...

idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska baka med mamma för jag fyller år på tisdag (!!!!!) Så vi kanske ska baka tårta idag :D Jag ska iaf ha gräddtårta med chokladbitar på! :)

GAAAAH, JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!!

Okej, jag vet inte vad jag ska skriva om.... *tråkigtinlägg.se*

-------------------------------------------------------------------------------------

Fast igår när vi va hos isac då sandra skulle rida va det sååå kallt. Fast jag frös typ bara om tårna. :P Men då filmade jag när sandra red, och jag skulle typ vara hennes ridlärare, så jag sa typ "Nu kan du göra en volt tillbaka" "Nu kan du böra trava" och sånt. :P

NU SKA JAG GÅ OCH SMIIIIIINKA MIG LITEGRANNA BAAAH, HEJDÅ.♥♥♥

   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards