emiisan

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 15:39

Hej! asså, ååååååh! Jag får damp, ingen av mina videobloggar funkar att lägga upp ju -.-'

Om ni vet hur man gör, kan ni väl kommentera eller mejla mig?♥ ( emma1.apa@live.se ) Skulle bli sjuuukt glad då!


Jag ska iaf snart åka till ridningen, jag ska rida på världens bästa Carat och jag tror vi ska hoppa. :3

Bloggar mer när jag kommer hem, och om det funkar kommer det nog upp en hårvideooo!

Pussiiis ♥


Av Emma - 30 januari 2013 19:32

Hejsan! :) Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte orkat. Jag bloggar så ofta jag hinner och orkar, men jag har ju läxor och sånt. Och ibland är jag med kompisar. Men iiiiiiallafall, går gick jag, aylin, paulina och johanna hem till johanna och videobloggade, hahah usssssch. DET ÄR JU SÅÅÅÅÅ PINSAMT!!!!!!

men iaf, här är johannas blogg: www.johannarohlander.devote.se och om ni bläddrar ner lite så finns det två videobloggar och några bilder på oss. :3


Men nu måste jag göra läxan, puss! :*
  

:/

Av Emma - 28 januari 2013 18:51

Hej :) Jag har gjort asmånga videobloggar, men dom går inte att ladda uuuuuuupp -.-''

Det står typ "felaktigt format" drylligt jaoooooow


men iiiiiaf, om det går så på Lördag kommer jag lägga upp en video då jag äter löööök :o hihih, jag som inte ens kan ha lök i typ.. köttfärssås...

KOMMER JAG TYP DÖ ELLER?!?!

jag har brist på liv. och insperation på blogginlägg. jag gå å lägger mig nu, väck mig då jag orkar blogga igen.

puss ♥

 

Av Emma - 28 januari 2013 14:31

Hej :) jag kom nyss hem från skolan, och vi va och åkte skridskor i två timmar.. :(

Seriööööst, VARFÖR SKA MAN ÅKA SÅ LÄNGE? :'(


Heheh.. Men nu ska jag fika, jag kanske kommer göra en videoblogg oxå :) Jag sa att jag skulle lägga upp en video igår men den funkade inte.

Puss! ♥


Av Emma - 27 januari 2013 15:06

Hej :) Idag åkte jag och mamma och badade, och vi kom hem för inte så länge sen och nu har jag och sandra gjort läxis ^^

Hahah.. Men det kommer nog upp en video på nått.... Kanske dricker kaffe? xo


Pussssss ♥

Hahah, gammal bild eller nått? ;)

 

Av Emma - 26 januari 2013 19:48

Av Emma - 26 januari 2013 13:01

Hej :)

Klockan två ska vi gå till mina kusiner Elin och Oskar för Oskar fyllde 13 igår så då ska vi fira han och sånt :)


Sen vet jag inte vad jag kommer göra, jag ska väl bara vara hemma och chillllla? ;)

Glöm inte bort att kommentera nått tips på videobloggar/ tävlingar eller nått sånt som jag kan blogga om, det skulle betyda sjukt mycket!♥

Puss ♥

 

Ge mig sommar, tack.

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards