emiisan

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 30 april 2012 18:51

Hej sötnötar!! <3 Nu har jag nyss kommit hem, för att jag och pappa har varit och ätit Pizza!! ;D

Jag åt en Hawaii pizza  :)

Så nu när jag kom hem så köpte vi en glass och kexchoklad :D (kommer en bild på glassen sen, ni vet juh hur en kexchoklad ser ut)


Och nu har jag ÄNTLIIGEN fått min Julia tidning! För jag prenumenerar (stavas?) På Julia, men jag har inte fått den på typ 1000000000 år, så nu ska jag läsa den!  


Kramizz! <3

   

Av Emma - 30 april 2012 12:44

Hejsan!! :) Nu sitter jag och yssnar på musik och kollar på lite bloggar! Har ni märkt att jag typ alltid kollar på bloggar och lyssnar på musik? Hahah!! xD

Och ikväll så ska jag, Sandra, mamma och pappa gå till majbrasan!! :D Vi går dit typ varje år...


Men jag har typ inget mer att skriva om... Haha! De här blev ett ganskaa kort inlägg, kanske lite onödigt? :)

Men eftersom att inlägget blev så kort, så lägger jag upp några bilder:

   

 

       

   


Av Emma - 29 april 2012 10:03

Vill Du vara med i Dagens Blogg och få mer läsare? Änmäl dig till Dagens Blogg nu så har Du en chans att vinna!!

Det är så himla lätt!!

1. Kommentera att du vill vara med!

2. Skriv  vad din blogg heter!!

3.  Jag kollar på Din blogg!

4. En vinnare dras på Tisdag!!

 

 

Av Emma - 29 april 2012 09:51

Tjeenare snyggisar!! ;D Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på lite kläder på datan :)


Idag så tror jag att jag ska vara med min BFF Aylin!! Annars kommer jag bah vara hemma idag ;)

Men ja vill tipsa om några suuuper bra bloggar! :

1. www.epicfaiil.se

2. www.caty.nu

3. www.ytrenta.bloggplatsen.se

4. www.strumpanthebest.bloggplatsen.se

Tror inte att det är några mer... Men jag tror att jag ska fixa en bild snart för jag ska ha "Dagens Blogg!!"

 

Så när jag har gjort en bild så kommer jag lägga upp den snart, så anmäl er om ni vill bli Dagens Blogg!! :D

Av Emma - 28 april 2012 16:43

Hejsaan sötnoosar!! :D Nu sitter jag och spelar Nord!! :) Och idag har jag varit på stan med min BFF Aylin!! :)<3

Då köpte jag en ny mascara för min är typ helt slut!! Den kostade 99 kr :)


Sen när vi kom hem så tog vi på oss mina lösnaglar!! :D De blev as braaa!! :))


Men nu har Aylin gått hem för att hon skulle äta, men hon ska komma hit sen igen för då ska ja vara med henne mer :)


Kramizz!! <3

Av Emma - 28 april 2012 08:38

Hejsan! :)) Förlåt för att jag inte bloggade nått igår, men jag hann inte! För jag va juh på skolan först, sen så åkte jag, mamma och Sandra och shoppade!! :D Men nu ska jag berätta vad jag köpte!  (Men de kommer inga bilder...)

Jag köpte en grå "mys kofta" på Cubus!

Och en jeansjacka som jag ska ha på skolavslutningen på KappAhl!

Och en jätte söt klänning som jag ska ha på skolavslutningen, som är hel vit med rosa och blåa blommor på!


Men nu ska jag gå och äta frukost och så :) 

Jag kommer nog blogga mer sen!

Kramizz! <3 /eran cheyy <33

Av Emma - 26 april 2012 18:21

Hejj! <3 Nu sitter jag och gör mina glosor -.-' För vi ska ha "engelska förhör" imorrn -.-' Men dom är ganska lätta ;)

  • Temperature (feber)
  • call (ringa)
  • Examine (undersöka)
  • Awful (Hemsk)
  • Headache (Huvudvärk)
  • what's the matter? (Vad har hänt?)
  • Before (före)
  • Feel (Känna sig)
  • liar (Lögnare)
  • Cough (hosta)
  • cold (förkylning)
  • It's a pity (Det är synd)
  • Anything (Något)
  • Get out of (stiga upp ur)
  • A sore throat (Ont i halsen)
  • sleepy (sömnig)

De är alla mina glosor den här veckan  

Men idag på ridningen så hade vi teori, de va inte så jätte kul de heller... Men nästa vecka tror jag att vi har Uteritt


Men nu så ska jag duscha :)

Kramizz! <33 /eran cheyy <3 


Av Emma - 26 april 2012 17:30

Hejsan! ;D Nu har jag gjort ett litet tidsinställt inlägg ;) (asså dehära) Så idag ska jag fara och rida!! :D

Hoppas jag får rida på Lina!!   Älskarejj Lina! <3

 

Så nu sitter jag och lyssnar på musik och ska kolla på några bloggar!

Och idag äre Torsdag, så drf ska jag typ inte göra nått.... Förutom att rida då! xD

Men nu ska jag gå till skolan... -.-'

Hejdåå!! <3

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards