emiisan

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 30 november 2012 14:08

1 - Jag vill vara en såndär grön kanin på liseberg! om man gör nått pinsamt vet dom ju ändå inte vem man är ;)

2- Jag hatar Leif Mannerström! (förlåt om du läser min blogg, men ja tror inte de) MEN HAR ÄR JU ALDRIG GLAD!! HALLÅÅÅÅ?!?!?

3 - Jag DÖR utan godis! DEN SOM UPFANN GODIS ÄR BÄÄÄÄST♥♥♥♥♥♥

4 - Jag har ganska dåligt självförtroende.. (stavas?)

5 - jag slösar jätte lätt pengar..jag får 200 kr i månadspeng, och efter en vecka är de typ 20kr kvar..

6 - jag är SUPERBEROENDE av instagram♥

7 - jag älskar att kolla på 112 på liv och död

8 - jag är superrädd för åska..

9 - jag har typ svårt att räkna till hundra.. De går bra till 67 sen börjar jag om på 58,59,60 osv.. WTF?!??!? fast jag kan ju räkna till hundra men ibland börjar jag om på 58..

10 - jag gillar inte att åka hiss. om man fastnar mellan två vånginar VA FAN SKA MAN GÖRA DÅ!?!?!?

11 - Jag gillar inte hamburgare så jätte myckääh..

12 - jag ser ganska töntig ut när jag åker slalom..

13 - på sommaren cyklar jag typ överallt. om jag ska till en kompis, ner på stan, eller typ har tråkigt så cyklar jag ;)
14 - ett program som jag haaatar är Vad blir det för mat?

15- jag blir ganska lätt arg, men de går över fort ;)

16 - jag har svårt att köpa jeans.. För dom måste sitta jätte tight, men de måste gå bra att ta på dom.. och dom ska antingen vara svarta, eller ljusblåa - annars är dom ful ;)

17 - jag suger på att måla naglarna, typ hälften av nagellacket kommer på händerna istället för naglarna..

18 - jag biter typ alltid på naglara, eller iallafall och jag har tråkigt eller är hungrig

19 - ibland kan jag få typ suuuperdamp på sandra...

20 - jag blir ganska lätt avundsjuk

21- jag har alltid ljudet avstängt på mobilen, så om den är borta och jag ska ringa till den så måste man lixom lyssna efter "dddrrrr..... ddddrrrrr....."

Av Emma - 30 november 2012 09:57

Hejsan! :) nu sitter jag och myser med willy och gör matte. superkul..
Puss&kram!<3

Av Emma - 29 november 2012 18:33

Hej ;) nu sitter jag och kollar på tv med Willy och dricker varma koppen ;)
Bjuder på några bilder!

Av Emma - 29 november 2012 18:32

Hej ;) nu sitter jag och kollar på tv med Willy och dricker varma koppen ;)
Bjuder på några bilder!

Av Emma - 28 november 2012 15:17

Hej! de där askallt idag.. eller nu är det.... *går och kollar* -3.5

okej, tre minus låter inte så kallt, och de är inte så kallt men de känns som minst -15 :( aja.

idag va inte aylin på skolan :( buuuuuuh. men vi hade elevens val, och jag har ju hund. DET ÄR SKITTRÅKIGT. och vi hade utflykt.. men nu ska jag mysa med mitt täcke och kolla på tv. HAR JAG BLIVIT FÖRKYLD? :O

 

Av Emma - 28 november 2012 07:41

hej :) jag ska snart gå till skolan, tjoho.

och idag har vi elevens val, jag har hund (jag vet - jag har ingen egen hund men jag går med aylin) och vi ska på utflykt idag, så jag har tagit med mig lite fika ;) o'boy och nån grej som mamma bakade igår.


Men nu ska jag typ borsta tänderna och lite sånt! puss<3

 

Av Emma - 27 november 2012 18:50

Hej :) idag efter skolan va gick ja hem till paulina. sen gick vi på dansen, de gick väl bra?

närå, men de gick bra. fast vi hann inte dansa så mycket.. jag kom hem för typ en timme sen, så nu sitter jag vid datan och chillar...

JAG SKA GÅ OCH KLIPPA LUGGEN (SJÄLV) NU, HEJDÅ!!

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards