emiisan

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

rubrik? :o

Av Emma - 6 februari 2013 19:34

Helloj :D Idag efter skolan så gick jag på konsum och köpte godis och en risifrutti som jag ska ha på fredag, för då har vi friluftsdag (stavas?) och jag ska åka slalom :D

Sen har jag gjort läxan, gjort lite videobloggar och sånt :)

Nu ska jag kolla på tv och sånt :)


Jag kommer nog inte blogga mer ikväll, så jag säger godnatt nu!♥

 

assuddig, I know.

Haha normal vi e då.. ;)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 februari 2013 19:53

Hejsan :D Jag har gjort en ny blogg, för jag ville inte blogga på bloggplatsen längre, så nu har jag gjort en blogg på devote som heter www.emmaww.devote.se ;) Haha det är ganska fult namn men jag kom inte på nått annat.. ^^   Jag kommer ta bort ...

Av Emma - 7 februari 2013 19:14

Haha åh, är det bara jag som typ gråter floder då jag kollar på denhär? det går seriöst inte att hålla tårarna inne, jag blir sjukt rörd ♥ ...

Av Emma - 7 februari 2013 18:36

Kom hem för ett tag sen, har duschat och nu sitter jag och kollar på tv och äter godis ;) Och imon får jag sovmorgon, för vi ska ju till backen och åka slalom typ hela dagen :D Ni.kanske har märkt att jag har typ brist på nått att blogga om? Jag...

Av Emma - 7 februari 2013 15:58

Av Emma - 5 februari 2013 15:39

Hejsan :D nu spelar jag sims med Johanna och Aylin och jag ska snart på dans:) jag kommer blogga mer se, jag kanske gör en videoblogg :) ...

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards