emiisan

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Emma - 17 mars 2012 17:28

Heeeejsan! :D Snart ska farmor och farfar komma hit, för dom ska äta hos oss. Vi ska äta laax!   Ja älskar de :P


Och imorse så skrev ju jag att jag skulle fara och shoppa! Jag köpte en tröja som är rosa, och ett linne som är leopard mönster (jag kan inte lägga upp bilder på dom, för dom försvann)


Men nu ska jag spela nord! (dehär skrev jag imorse oxå men ändå!) Om ni undrar vad jag heter på nord så heter ja _emma99_








Av Emma - 17 mars 2012 10:46

Heeejsan! :D Idag ska jag, mamma och min syrra fara och shoppa! :)


Jag måste köpa mera byxor, och kanske nån kofta eller nått :D


Just nu sitter jag och lyssnar på mucik och ska spela nord.

www.nordgame.com Ni kan gärna bli medlem :DD Jag tycker de är jätte kul, om om de är någon annan som spelar nord så heter jag _emma99_


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för att jag inte har bloggat på någon dag, men jag hinner inte :/ Men jag ska försöka blogga så ofta ja kan!!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards