emiisan

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Emma - 1 juli 2012 17:09

Har nyss kommit in, för jag har varit ute i solen och myysigt :) 

Hihi, näråå, jag vet att de stavas "jag älskar sommaren" men jag busade till de lite ;)


Idag så har jag varit med Hanna, Therese och Sandra som ni vet. För vi har juh varit och badat

Vi har suttit vid datan lite, hoppat studsmatta, letet efter Willy och sånna saker. "Varför letade ni efter Willy?" Kommer ni säkert undra. Och de va för att Willy brukar juh vara ute i koppel och en sele (Han är inne katt, och lite... osmart... Så därför får han inte vara lös) Men då såg han en annan katt när han va ute, så då kom han typ ut ur sin lilla sele, så då fick vi springa ut och leta han. Men vi hittade han! :D

Iaf, han klättrade upp i vårat äppelträd, sen skulle han hoppa ner men han fastnade. Så då fick vi springa ut och leta han. Men nu blev dehär inlägget as långt och tråkigt...


GLÖM INTE  ATT VARA MED OCH TÄVLA I VÅRAN TÄVLING HÄR UNDER!!

Av Emma - 1 juli 2012 14:44

1. Svara på frågorna i en kommentar

2. Skicka kommentaren, länka till din blogg i kommentaren (om du har någon)

Tävlingen avslutas måndagen den 9 juli! Vinnaren får en länk längst upp på alla Kussarnabus bloggar i 4 veckor! :D

För att lättare svara på frågorna, kolla på alla Kussarnabus bloggar, www.strumpanthebest.bloggplatsen.se , www.kuddens.bloggplatsen.se , www.emiisan.bloggplatsen.se  och www.opic.bloggplatsen.se .


       

Av Emma - 1 juli 2012 12:25

Hejsan :) Nu har vi nyss kommit hem, för jag, Hanna, Therese och Sandra har varit och badat! :D

De va ganska skönt i vattnet, men när man kom upp ur vattnet blev de juh såklart iskallt!!


Jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu... Jag försöker leva, för jag svettas ihjäl!

Vi ska kanske äta eller nått :P

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards