emiisan

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Emma - 4 juli 2012 12:17

Ni glömmer väl inte bort att anmäla er till våran lilla tävling? De är inte så jätte många dagar kvar, så skynda er :)Klicka här  http://emiisan.bloggplatsen.se/kategori/187644-tavlingar/

------------------------------------------------------------------------------------------

Halv 2 idag så ska jag och Sandra åka buss till mormor och morfar. Så nu har jag nyss gjort mig iordning, jag har duschat, klätt på mig och sånt :P Jag skulle egentligen duschat igår, men jag glömde bort de. *Ingen bryr siig*

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där? Samma sak som vi brukar göra typ... Sitta vid datan, gå ut och göra nått och sånna saker     


Jag har inte så mycket att skriva om...

 


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards