emiisan

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Emma - 17 april 2012 16:53

Hejsan!! Nu sitter jag och lyssnar på musik :P Och jag är så HUUUNGRIIIIG!!!!! :D <3

Men som tur är så håller mamma på med maten! :)


Du kommer att rädda mitt liv, mamma!! :) <3                ......Okej, dedär kanske va lite faiil, men ändå :D




Av Emma - 17 april 2012 14:05

Hejsan! ;D Nu så har jag kommit hem från skolan för ett tag sen, så jag sitter och äter en macka nu xD

Och idag på skolan så va de as tråkigt!!! -.-' För asså vi hade SO/NO HEEEELA DAGEEEEEN!!!!!! Och nu när jag har kommit hem så börjar de att snöa!!! Asså jag trodde att vi hade fått VÅR men de har vi inte!!!!! D:


Aja... Man kan juh inte ändra på vädret... =/


  

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards