emiisan

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 17 maj 2012 13:53

Hej  :)


Nu ska jag snart äta lunch, vi ska äta korv med bröd (Säger man så?) Men de är bara jag och mamma som ska äta de, för Sandra och pappa har redan ätit


Och som jag har sagt typ 10000 gånger idag och igår så är jag juh ledig, så jag kommer bara vara hemma idag :)

Men de är ganska dåligt för att de regnar så mycket så dp kan jag inte gå ut och hoppa =(


Och jag brukar ju ha ridning på Torsdgara (Asså idag) Men eftersom att de är röd dag så har vi ingen ridning =(

 

Men nu ska Sandra kolla på Djungelns Drottnig på datan (Vi missade de när den va på tv)

Hejdå!! :)

 

Av Emma - 17 maj 2012 09:28

Tjeenare bloggen! <3 Nu har jag typ nyss vaknat, så då satte jag mig vid datan :)

Och idag är vi juh ledig så då kommer jag bara vara hemma och chilla! :D<3


Men nu ska jag lägga upp dagens låt, för de va så länge sen:

Av Emma - 16 maj 2012 23:45

                             GODNATT BLOGGEN!!!



                               

Av Emma - 16 maj 2012 21:08

Hejsan! ;D Nu sitter jag mamma och Sandra och kollar på tv, fast dom skulle kolla på nått tråkigt, så då satte jag mig vid datan :D

Och vi är juh ledig imorrn och på fredag så ja kan stänna uppe hur länge ja vill  


Så när dom har kollat klart på de där programmet så ska jag nog oxå kolla lite ;)


Men ja har typ inget mer att skriva om... Imorrn ska jag bara vara hemma och slappa! xD

Här kommer några bilder från när jag va på discot för ett tag sen:

(De är min syrra som har tagit bilderna)

                

Av Emma - 16 maj 2012 17:38

Tjeenare!! ;)<3 Nu s´har jag varit ute och hoppat studsmatta!! :D Och idag har jag juh varit på skolan, de va ganska drygt! -.-'

Fast vi hade slöjd och elevens val och de är juh kul :)<33

 

Sen när jag kom hem från skolan så satte jag mig vad datan, fast jag glömde bort att blogga då! xD Sen gick jag och kollade på tv, fast jag minns inte vad jag kollade på! xD

Men nu ska jag äta middag ;)

 

Av Emma - 15 maj 2012 18:26

Tjeena Snyggingar!! :D<3


Idag har jag och Sandra, och Matilda hoppat studsmatta, och då så gjorde vi en dans :D Den blev aa braaa!! Fast va är inte klar me den än, men ändå! Hitils är den bra! xD


Men sen skulle vi äta så då gick hon hem. Och vi skulle äta pannkaka ;)<3 De va ganska gott!!


Sen så har jag suttit inne på mitt rum och grejjsat lite, näråå, men ja har typ ritat xD


Nu ska jag gå in på Nord ;)

Kramizz!! <3

 

Av Emma - 14 maj 2012 19:36

Hejsan!! ~3  Nu har jag nyss kommit in, för att jag, Sandra och Matilda (Sandra är min syrra och Matilda är hennes kompis) Hoppat studsmatta ;) Och efter skolan idag så följde jag med Ida hem! Först åkte vi hem till henne, och då satte vi oss vad datorn en stund, sen åt vi en macka, sen gick vi och spelade gogos! :D


Sen åkte vi hem till mig, och då har va hoppat studsmatta, suttit vid datorn, och varit inne på mitt rum ;)


Men ímon så ska jag inte göra nått speciellt... Jag ska juh typ bara gå på skolan, sen ska jag vara med Ida och de ;)


Nu ska jag säga Dagens Outfit:


Rosa Strumpor - ????????

Svarta mjukisbyxor - Sport Ringen (tror jag)

Vitt leopard linne - Name It "Lilla Stil"

Blå Kofta - ????????

Mascara - Studio Fresch 99 kr

 

Av Emma - 13 maj 2012 19:28

Tjeenare!! ;)<3 Idag har jag varit med Ida, de va ganska kul! Vi har typ hoppat studsmatta, spelat Msp (Moviestarplanet) och lite adra saker, men nu har hon gått hem


Och imon så ska jag juh gå på skolan, fast då har vi ute gympa! -.-' Asså de är väl okej med att vara inne, men jag gillar INTE att ha ute gympa!!   Vet inte varför, men vi har inte sååå länge o de är juh bra!! :D

Men nu ska jag gå och göra lite O'boy och mysa med mamma och Willy och kolla på tv, i min One Piece!! <3


Kramizz!! <3 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards