emiisan

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Emma - 26 augusti 2012 20:23

Hej, nu sitter jag o kollar på solsidan med famiiiiljen! Vad ska ni göra ikväll? :)

Av Emma - 26 augusti 2012 17:27

Hej! Nu sitter jag vid datan, och lyssnar på lite musik och kollar lite bloggar ;)

Jag har typ gjort en egen "dans" (SOM JAG INTE TÄNKER VISA, FÖR DEN SUGER) Så nu heller jag på att svettas ihjäääl..

Men jag har mjukisbyxor och en T-shirt på mig...

Och imorrn börjar skolan igeeen D: FAN. Varför?! DÖ SKOLA, DÖÖÖÖÖ!

Och vi går till klockan tre, långdag!   

Men nu ska jag väl typ göra.. Nått? Jag kommer iaf göra typ ett eller två tidsinställda inlägg till imorrn :)

Och ni kanske ser att jag inte har gjort min 15 dagar på as länge, men jag orkar seriöst inte! Jag måste typ ta kort på allt, sen lägga upp de, och sånt.. Sen nu när de är skola så hinner jag inte. Så ni vet.

Pussar!

 

Av Emma - 26 augusti 2012 14:56

Hejsan :) Idag åkte jag, sandra och mamma till stallet och kollade lite.. Dom håller på att "renovera" där, som jag sa förut. De hade oxå kommit en ny häst dit, de va en skimmel (stavas?) :D Fast de va ganska stor, så jag kommer nog inte rida den på mina ridlektioner. (ridskolan börjar 3 september) 


Sen när vi hade varit där åkte vi till nån as tråkig affär, och där va vi minst 70 timmar!

Okej, kanske en halv timme, men de va ju sååååå tråkigt där..

Men nu ska jag ta kort på vad jag köpte igår är jag och Aylin va och shoppade :)


Ps. Jag har gjort en ny "/Emiisan" bild. Hissa/Dissa? :D

 

Av Emma - 26 augusti 2012 08:32

Hej :D Igår kom jag hem typ kvart över nio från Tilde. De va jätte kul!

När vi kom dit så började vi med att äta tacos. Muuums! Sen öppnade hon paketen, av mig fick hon en tvål till kroppen som man har när man duschar. Jag köpte den på Lindex, för... 45 kronor? ;)

Hon fick oxå typ ett presentkort på Lindex, nagelack, några pennor, en linjal, och en typ kalender (tror de heter så..)

Äsch, jag minns inte allt hon fick. :P

Sen gick vi typ på en tipsrunda, så då skulle vi svara på lite frågor som dom hade hängt upp ute.

Efter de så hade vi fått två stycken ganska stora rulltårta bitar, sen fick vi göra de typ till en egen "tårta"!

Jag tog massa sprutgrädde, godis, chokladsås, kiwi, typ "choklad fingrar" och strössel! Kanske låter lite äckligt, men de va suuper gott! :D Sen kollade vi på en film och åt popcorn och salta pinnar!

Pussar!

 

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards