emiisan

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Emma - 18 september 2012 21:02

Hejsan :) Jag har nyss kollat på X factor men de är ju slut nu. Jag ska väl typ gå och sova om ett tag, men jag ska försöka blogga lite mer imon ;) Vi kanske ska åka till badhuset imon :)
Puss :*

Av Emma - 18 september 2012 14:26

Hejsan! För en stund sen kom jag hem från skolan, och nu sitter jaf o kollar på tv. Jag kollar på How I Met Your Mother :) Egentligen skulle jag och aylin följa med carro till dansen idag, men vi gjorde inte de. Men om ni undrar varför de va så länge sen jag la upp hiss & diss/ dagens insperationsbild eller nått sånt är för att jag är ju hos mina kusiner. Och då sitter jag inte vid datan så mycket. För jag är ju först på skolan, sen när jag kommer hem brukar vi typ bara kolla på tv. Sen kanske vi gör... Nått xD så de är därför. Men på fredag åker jag hem, och då kommer lite roligare inlägg ;) Nu ska jag fortsätta kolla på tv, och mysa med Willy :)
Puss :*

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards