emiisan

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 25 april 2012 17:06

Hejj :) Förlåt för att jag inte bloggar så mycke! Men deär för att min storasyster Sandra (som är en DATANÖÖÖÖRD) sitter vid datorn hela tiden... Men jag försöker uppdatera så mycke som jag kan! :)

Därför tror jag att jag ska börja med att göra lite tidsinställda inlägg! Tycker ni att jag ska ha det? :)

-------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit på skolan, och de va jätte dryygt -.-'  Men jag måste juh gå!!

Sen efter skolan så gick jag hem och kollade lite på tv och åt 2 mackor :)


Sen har jag inte gjort så mycket mer... Men nu ska jag spela nord och kolla på lite bloggar!

Hejdåå! <3

 

Av Emma - 24 april 2012 07:34

Hej!! :D Nu ska ja snart gå till skolan, jag vill inte gå dit men jag måste juh!  

Eller jag tror att ja ska cykla dit...


Och efter skolan så ska jag typ bara vara hemma och sitta vid datan eller kanske va med en kompis elr nått :)


Men nu måste jag gå! 

Kramizz! <3 /eran cheyy <3


Av Emma - 23 april 2012 18:55

Hejsan! :) Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte kunnat sitta vid datan... För i Lördags och i Söndags va ja med Aylin och de va jag idag efter skolan :)


-----------------------------------------------------------------

Idag efter skolan så gick jag hem till Aylin och vi kollade bara på tv -.- De va inte så jääääätte kul, men ändå :)

Så nu har jag kommit hem för ett tag sen, och jag har kollat på 112 Luftens Hjältar, de är jätte bra! :D


Men nu ska jag lägga upp lite bilder:

     


Av Emma - 21 april 2012 15:19

Hej bloggen!! :D Nu tänker jag skriva lite info om världens Bästa, Söta, Coola katt!!  


Info Om Willy:

  • Han är jätte söt
  • Han är väldigt busig
  • Han är lat
  • Tjock! (Fast de är bara jag som tycker de...)
  • Cool!

  

 

  

   

(Det är min syrra som har tagit bilderna)

 

Av Emma - 21 april 2012 10:54

Hejsan! ;D Nu äre äntligen Lördag!!    De känns som att de va typ några år sen de va helg!! :D

Så idag ska jag bara va hemma och äta godis och kolla på tv och myyysa!! ;)


Nu sitter jag iaf och kollar på EpicFaiils blogg -------> www.epicfaiil.se Och kolla hennes nya skit snygga hårfärg!!

Men nu tror jag att jag snart ska fara och köpa godis! xD

Och imon så ska jag va med min BFF Aylin!   Jag har inte varit med henne på heeeela veckan! För hon har inte varit hemma! D:

Hejdå!! <3 /eran cheyy <3

Av Emma - 20 april 2012 15:30

Hejsan! :) Skulle bara säga förlåt för att ja inte hår bloggat på länge, men jag har inte orkat! =/ Men nu bloggar jag juh!! ;D

-------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och kollar på lite bloggar :3  Idag har ja varit på skolan och de va ganska drygt -.- Fast nu äre tur för att de är juh HEEEEELG!!! :D <33 hehe...   Men ja har typ inge mer att skriva om tror ja...

Kramizz! <3 /eran cheyy <33  

Av Emma - 18 april 2012 16:22

Hejsan! :D Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen :) Eller okej, för ganska lääänge sen... Asså vi slutade vid kl 3 idag :P Så nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på lite bloggar!! :D


Men nu så ska jag fixa min header lite :) På www.picnik.com och så ni vet, så stänger dom IMORGON!!!! =(

Av Emma - 17 april 2012 16:53

Hejsan!! Nu sitter jag och lyssnar på musik :P Och jag är så HUUUNGRIIIIG!!!!! :D <3

Men som tur är så håller mamma på med maten! :)


Du kommer att rädda mitt liv, mamma!! :) <3                ......Okej, dedär kanske va lite faiil, men ändå :D




Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards