emiisan

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Emma - 10 juni 2012 16:59

Har ni sett min nya header?! :D

Jag tycker en blev ganska bra faktisgt! Bara att den är lite liten... Men jag orkar inte bry mig! :P


Vad tycker ni om min header? Skriv en kommentar, och säg vad ni tycker! ;)<3

Av Emma - 10 juni 2012 16:29

     


(De är Sandra som har tagit bilderna)

     

     

          

   



 
Av Emma - 10 juni 2012 16:16

Nu har jag nyss kommit hem från stallet. Men jag ska berätta lite om när vi va där! xD
Först när vi kom dit så smörjde jag Lina's sadel (Julia hade redan börja smörja hennes träns, så jag gjorde bara sadeln)

Sen så kom Moa (Sandras kompis, Julia är oxå sandras kompis :P) Sen då höll vi juh på att smörja en liten stund. Sen så gick vi ut och red på en "Låtsas häst" som en kille har byggt, och den hästen heter Brownie! Då red vi lite på han.

Sen så hade det juh varit tävling igår (Den som jag skrev om igår) Så då stog några hinderstöd och bommar och sånt framme, så då hoppade vi lite över dom hindrena!! xD


Sen så började det åska, eller det kom bara ett muller men ändå. Så då gick vi och myste lite med hästarna i hagen. Sen gick vi in i höladan och myste i höet!! xD

Sen så kom juh dom från tv:n dit och skulle filma oss!! Så då fick vi gå och hämta en häst var från hagen (Jag tog juh såklart världens bästa Lina!!<3) Sen då pratade vi lite med dom när dom filmade oss, sen filmade dom oss lite när vi borstade hästarna och sånt :)


Men nu har jag skrivit jätte mycket!! Jag brukar inte skriva såhär mycke... :o

Av Emma - 10 juni 2012 10:13

Hejsan!! :) Som ni ser på rubriken, så ska jag till stallet idag! :D

För att dom kommer typ filma på stallet asså så de kommer med på tv (As svårt att förklara) Och jag måste vara med på tv!! :D Men jag vill oxå dit för att jag ska bli skötare på en häst som heter Lina! De är min ÄLSKLING!!! :D<333

xD


Men nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta med Sandra :)

Jag kommer nog blogga mer sen.

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards