emiisan

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Emma - 20 juni 2012 19:06

Jag, Hanna (www.strumpanthebest.bloggplatsen.se), Augusta (www.opic.bloggplatsen.se) och Therese (www.kuddens.bloggplatsen.se) har bestämt oss för en sak. Och det är att vi ska bilda en liga. Japp. En "liga" då alltså. Och jag vet, det kanske är wannabe Kick Back Pack och så.. Men eftersom vi alla är kusiner så har vi bestämt oss för att göra en liga då. 
FÖRLÅT ALLA SOM KOMMER HATA OSS FÖR DET HÄR OCH TYCKA VI ÄR VÄRLDENS TÖNTIGASTE GÄNG!!!!!!!!! 


Vi tänkte fundera lite på en logga, våran signaturmelodi (vi kanske vet en), lite tävlingar kanske och lite sånt.. 


OCH IGEN FÖRLÅT HUNDRA GÅNGER TILL ALLA SOM KOMMER HATA OSS FÖR DET HÄR OCH TYCKA VI ÄR VÄRLDENS STÖRSTA WANNABELIGA OCH SOM KOMMER HATA OSS RESTEN AV LIVET, FÖRLÅT!!!

Av Emma - 20 juni 2012 16:51

Har ni sett min nya bakgrund? :D Jag tycker den va grymt SÖÖT!! Asså jag älskar söta saker! ;)


Då äre bara min header som inte är så fin, för den är juh ganska liten... Men jag kanske kan fråga Sandra om hon kan göra en ny header till mig när vi kommer hem! :)


Vad tycker ni om min nya bakgrund? Hissa/ dissa? (:


Av Emma - 20 juni 2012 13:49

Hejsan! ;) Nu är jag hos mormor och morfar, för jag sov juh över här :) Jag kommer kanske sova över här en natt till, vi får se. :P


Jag vaknade typ vid halv 9 idag, och då kollade jag på sommarlov (Eller de börjar juh vid 9 så jag låg väl bara i sängen och hade prutt tråkigt som vanligt ;) )


Sen gick vi upp och åt frukost sen så bytte vi om och sånt :P

Jag har typ inget att skriva om...

Hejdå! :D


Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards