emiisan

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Emma - 3 juni 2012 17:38

Hejsan! ;) Nu ska jag lägga upp receptet på kladdkakan som jag bakade idag!! :D


Man behöver...

  • 100g smör
  • 3dl socker
  • 1 ½dl vetemjöl
  • 2 ägg
  • 4½-5 msk kakao

Smält smöret i en kastrull. blanda alla ingredienser och häll smeten i en smord, låg ungssäker form.

Grädda cirka 20 min. Kakan ska vara kladdig i mitten. :P

Ugn 175 grader varmt xD


Av Emma - 3 juni 2012 15:11

Heeej!! :D


Idag har jag bakat kladdkaka :) Jag har inte smakat den än, men jag hoppas den blev as god!! :D


Jag kommer lägga upp receptet på kladdkakan lite senare idag :)

 

Men idag så har jag, Sandra, Alva, Matilda, Amanda, Alwa och Hanna spelat in en film :)

Vi har inte bestämt nått namn än, men vi kommer nog på ett snart! xD


Men jag har inget mer att skriva om..

Hejdå!!  

   

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards