emiisan

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emma - 8 november 2012 20:31

Hejsan :) Jag har ju gjort en header, för inte så jätte länge sen (asså den som jag har nu) men jag vill göra en ny.. Men jag tycker ändå att den som jag har nu är ganska snygg. Därför vill jag ändå ha kvar den, men de är så kul att göra headers :D Men jag kanske kommer fota till en ny header snart iallafall, men då kommer det bli typ en "vinter header" fast det kanske är tidigt att lägga upp den nu isåfall? ;) (hoppas ni fattar vad jag menar, förlåt för att de är ett lite konstigt inlägg..)

IALLAFALL. Jag ska fota till en ny "vinter header" snart, men jag kanske lägger upp den typ i slutet av november/början i december! Haha nu kanske man fattar. :P

 

Av Emma - 8 november 2012 20:23

Idag på ridningen red jag på Carat och vi hade uteritt! Han va jätte duktig, fast de va så hääääär kallt ute. Men vi kan inte rida inne i ridhuset för där håller dom på att fixa med underlaget, för de är typ för hårt att rida där inne..

Och på uteritten red vi ju i skogen, men de va ganska mörkt så man såg inte så bra. :P Hahaha, man kanske ska ta med sig en pannlampa nästa gång? :D nä, ja bah skojjjjjjaaa.

Imorrn ska jag först på skolan sen tror jag att jag kommer vara med en kompis eller nått :) Som vanligt liksooooom! (haha, stavas?)  Men nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på musik och lite sånt.

Puss och kram!<3

 

Av Emma - 8 november 2012 15:57

hej:) jag ska snart på ridningen, men jag ska bara byta om och vänta på att mamma och sandra kommer hem sen ska vi fara. :P När jag kom hem från skolan kollade jag på tv och fikade och nu sitter jag vid daaaaatan!

Efter ridningen ska jag duscha, och äta och lite sånt   

Men jag bloggar mer sen, puss<3

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards