emiisan

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emma - 11 november 2012 17:25

hej :) förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har varit med aylin hela dagen så då ville jag inte blogga.Men nu bloggar jag ;) men när jag va  med aylin så dansade vi just dance, bakade chokladbollar, och lite sånt!

Och idag är det ju fars dag, så jag ritade ett litet kort till pappa som han har fått! Grattis på fars dag pappa, älskar dig♥

Men vi ska snart gå till farmor och farfar och vara där, sen ska jag kolla på williams lista och solsidan! :D

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Ovido - Quiz & Flashcards