emiisan

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emma - 6 november 2012 18:06

Hejsan! Efter skolan va jag med carro :) Sen gick vi på dansen, så jag har typ nyss kommit hem. Nu lyssnar jag på musik och gör min svenskaläxa.. Kul. Vi ska skriva en saga på två till fyra sidor om vad man vill. OCH VÅRAN FRÖKEN GAV OSS DEN LÄXAN BARA FÖR ATT JAG INTE KAN SKRIVA SAGOR!!!

Känns det som iallafall ;) Men jag har skrivit tre meningar på typ tjugo minuter.

Jag vet inte vad jag ska blogga om. Kanske gör ett inlägg lite senare idag   


Av Emma - 6 november 2012 07:46

Hejsan :D Förlåt att jag inte bloggade nått igår! Men först va jag på skolan, sen efter skolan gick jag sandra, och moa hem till moa för vi skulle äta langos där. Så vi kom hem typ vid nio, men jag orkade inte blogga nått då.

Jag ska snart gå på skolan :/ SÅÅÅÅÅÅ DRYGT! Jag tycker att man kan börja i skolan typ vid halv 12 istället för såhär tidigt på morgonen! Sen kan man ju sluta vid två kanske.. :P

Idag ska jag på dans klockan fem, och de ska bli kuuul :) Vad ska ni göra idag? :D

Presentation


Hejsan!♥
Jag heter Emma och är 11 år. Jag är en glad tjej, som bloggar om mitt liv! Du kommer få se massa bilder, musik, insperations bilder, och sånt! Hoppas du kommer att tycka om min blogg! :)

Har du en fråga?

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska fortsätta blogga efter jul? :)
 Ja!
 Om du vill ;)
 DU FÅR ALDRIG SLUTA BLOGGA
 nej, tycker du ska sluta blogga nu!

Hur mycket är klockan?

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Hur många läsare har jag?

Pink Cherry

Maila mig!

Bobblehead Bunny

Bra bloggar som jag läser!

Transparent Teal Star

Skapa flashcards